mithilda

"skitfull efter två flaskor vin, skriver jag en sång om hon jag aldrig kommer glömma bort"

Kategori: Allmänt

hej babes!
Sitter och dricker världens godaste rosévin och lyssnar på Simon Norrsveden (därav låttexten i rubriken). Barefoot heter förresten rosét. haha ni tror väl jag är alkis som sitter och dricker sjäv, men amanda var här nyss och vi drack vin, snackade allmänt om livet och fixade lite inför studenten imorgon (vi har båda vänner som tar studenten imorgon). Kommer bli riktigt mysigt imorgon faktiskt! Ska till min kära Kusin först och sedan till Nattis, kanske även Danni om jag hinner. vore kul men jag vet hur det blir, allt blir så stressigt. Sedan ska vi som inte tar studenten sörja över lite mat på Twin, sörja eftersom vi är avundsjuka på kvällen studenterna har framför sig, haha.


right now.


jag på en underbar studentdag!

hörs imorgon, visar outfit då. Tänkte köra på svart klänning och stort halsband. lockigt eller rakt hår? hjälp! hehe ilandsproblem hörni. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: