mithilda

Klädmani

Kategori:

Japp. Jag är inte skogalen, inte sminkgalen eller prylgalen. Men klädgalen, det är jag bannemig! Jag älskar, bokstavligen, kläder! Så säger nog alla tjejer men folk som känner mig vet att det är min mani ;) det gör mig lycklig! Framförallt att shoppa såklart, men även att låna andras kläder är kul, för det blir ju som nytt. Smart när man inte är rik också! Vore jag rik skulle jag nog spendera det mesta på kläder sorgligt nog ;) var inte trött nog att gå och lägga mig nyss, så städade undan lite och slängde en del. (Har så mkt att slänga mer men orkar inte...) har också lagt ut några skor på blocket om ngn är intresserad? Under rubriken "partyskor". Känner jag er får ni dem gratis såklart haha!
Bild : klädstången och byrån är helt ok ordning på nu, i den stora garderoben dock råder fullständig kaos haha.
Nattiiii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: