mithilda

Oslo, Norge

Kategori: Allmänt

hallå alla fina!
Kan inte komma ihåg senast jag inte bloggat på en heeeel dag, vilket jag inte gjorde igår.. Men jag kan ändå inte lägga upp några bilder just nu så lite surt ju. Ska försöka göra det sen, :) Annars får ni vänta med det roliga tills jag kommer hem!
Gårdagen (fredag) var lugn och mysigt. Johanna jobbade hela dagen så jag strosade först runt på stan, finns "stan" och affärer lite överallt här, men vid stationen, det största iaf. Där bytte jag en klänning jag köpt på H&M till en annan enkel, men jättefin svart. Ska ha på mig den ikväll tänkte jag. Sedan fick ett par ballerinas, och lite smink hänga med också. DET ÄR SÅ SYND att jag inte kan shoppa så mycket just nu, (pank) för här finns SJUKT mycket fint. Hade verkligen inte räknat med att klädaffärena skulle leverera SÅ bra. Zara var för bra som vanligt, men Ginatricot? De har sjukt fina grejer här! Mycket finare än hemma, de har en ny collection som heter "exclusive collection" som är hur ball som helst. Tog massa kort där inne, haha!
Sedan gick jag iaf hem till Johannas lägenhet där jag lagade mat och sedan bev det filmmys, (Colombiana) som va väldigt spännande! Rekommenderas starkt. Sen gick jag ut på stan en stund igen, Hon bor mitt i ett annat "stan" där alla finare butiker som ACNE(!) bla. ligger, Skoaffär med Jeffery Campbell har hon som granne... Fattar inte hur hon har kunnat motstå att shoppa här alltså! Jag fick iallafall med en grå tshirt med öppen rygg hem från Cubus också. Den skrek åt mig!
Sedan mötte jag Johanna och vi gick runt lite och kollade uteställerna vi ska till ikväll, JAG ÄR VÄLDIGT TAGGAD! Vi kör förfest här hos Johanna och sedan blir det utgång med några andra vänner.

Ha en jätte fin lördag hörni!





Tre bilder från Ginas exclusive collection, mycket finare i verkligheten, det sista linnet är djupt i ryggen och har jättesnygga detaljer!

Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: