mithilda

lovely days with some lovely friends

Kategori: Allmänt

igår var jag med linda, och sedan träffade jag Hanna och Danni, vi lekte i lekpark och hade sleepover, mkt mysigt!
 
 
Jag och linda var i butiken i Tenhult och jag köpte dessa fina ringar ovan! Köpte också jääätte fina muggar, får visa dem snarast! därav en lycklig bild.
 
Idag vaknade Danni och jag upp hemma hos mig. Vi tog oss till gymmet. Kändes OTROLIGT skönt efter en veckas vila med nacke och allt. Det gick bra, känner lite i nacke nu dock, men det är nog ingen fara! Stod på löpbandet i 70 minuter, tjoho, fast gick nästan hela tiden, men de var nice åndå!
 
Nu ikväll har jag och thess vart hos Jeppe och hans vänner och haft filmkväll, mysigt mysigt.
Förlåt för dålig uppdatering, men det ska ändras! Håll ut kompisar =)
Hörs imorgon, ska luncha med pappa, passa Herman och träna med Danni. soft liv ändå =)
 
PUSSSSSS!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: