mithilda

Do not live faster than your angels can fly

Kategori: Allmänt

Idag hade vi änglavakt. Jag vill inte berätta i detalj här i bloggen. Men jag och hanna och våra två killkompisar var med i en trafikolycka imorse, jag fick åka ambulans in eftersom jag hade ont i nacke o ansike. Alla fick röntgas och ingen allvarlig skada är skedd! Vilket är ett under! En bil körde lixom rakt in i oss bakifrån, min sida, vilket gjorde att vi körde in i den bilen hanna och kristoffer åkte i och de körde in i nästa. Chocken var och är enorm! Den bilden jag har i huvudet efter att vi krockat kommer inte försvinna på väldgt länge.. Nu vet ni, jag kanske kommer vara lite off här, eller uppdatera som mest nu när jag inte har så mycket att göra, vem vet! Ni får hålla utkik. MEN tänk på vad jag sagt förut, ta vara på människor som ni älskar! Just nu känner jag en otrolig kärlek till min mamma, och familjen som stöttat mig hela dagen, men även hanna, som vet hur jag känner! Vi hörs imorgon hörni, :)
GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: