mithilda

Here I am, once again.

Kategori: Allmänt

 
Jisses, vad längesen. Jag lever och jag längtar. Jag längtar så himla mycket till thailand så det är inte sant. Jag är faktiskt en av dem som ÄLSKAR julen, och allt som har med julen att göra. Men efter julen vill jag bara försvinna här ifrån ett tag, då slask och kyla bara blir värre. Jepp, då passar vi på att sticka iväg. Jag, Danni och förhoppningsvis Fanny. En månad är vi borta, hur skönt? Jag behvöer detta! Mår illa och är yr hela tiden, vilket är rätt jobbigt, vissa dagar orkar jag inte ens jobba. Det pga mitt låga blodtryck säger dem, men det känns som att det ligger något annat bakom.. frågan är vad? Någon som har några tankar? Huvudvärk, illamående, yrsel... Migrän? (jag är inte gravid!) haha. Den frågan kommer alltid annars. Nehepp nu ska jag sluta att tjata och åka och hämta Fannsan på gymmet. Sedan ska vi till henne och chilla lite sen blir det nog ännu mer chill här hemma. Ska bli skönt med luft, och imorgon är jag förhoppningsvis pigg så man orkar med en utgång! Vill träffa lite folk, yammi.
 
(bilder från instagram)
 
hejsvejs.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: