mithilda

hårfärger, (ilandsproblem)...

Kategori: Allmänt

 
När jag tittar på denna bilden tänker jag gud vilken fin hårfärg jag hade för ett år sen, men aldrig, aldrig, kommer jag bli brunett igen, Jag såg verkligen hemsk ut i det. Eller inte hemsk, men jag trivdes inte för fem öre, tänker visa er lite till bilder.
 
Den första hårfärgen trivdes jag i, men sen tröttnade jag och gjorde misstaget att färga håret mörkare... Resultat; SVART!
 
Kändes som att jag hade en mössa på huvudet...
 
Lyckades få tillbaka en blond färg, med mycket slit och en thailandsresa!, haha, brun!
Först nu, ett år senare, har jag fått tillbaka min blonda färg!
 
VIT!
 
Enda problemet är att det ät kortare än någonsin så ligger nu här insmord i riccinolja, och hoppas på att ett mirakel ska ske, haha, vilka ilandsproblem man kan ha. Men det ska växa! Nu så!
 
Godnatt, hörs imon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: