mithilda

storstadsvansinne

Kategori: Allmänt


Är det fel att vilja åka bort lite? Stockholm, Oslo, Cypern.. Det händer så mycket kul här hemma nu men ändå så känner jag suget inför storstäder nu! Älskar stockholm såhär på våren, det är alltid så mycket varmare där än här. Mamma & jag brukar alltid åka vid min födelsedag men i år får de blir lite senare istället, i sommar :) Jobbar ju helgen nu, sen är det min födelsedag och sen balen o sen student.. Kommer bli så jäkla bra! Har hittat de mesta nu, det enda som saknas är studentskor!

Förresten så är vårt hus sålt nu! Det är blandade känslor på det men fan va underbart att flytta in till stan,mitt i smeten, till en lägenhet med bästa mamma! LÄNGTAR! 1 juli nu kör vi!


CHECK!

puss & godnatt, hoppas ni mår bra därute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: