mithilda

så genomskinlig grå, vore jag utan dina andetag

Kategori: Allmänt

och nej! jag pratar inte om en kille. Killar kommer och går men vännerna kommer alltid att finnas där! Iallafall mina. Jag är så sjukt glad att jag har er, för utan er är jag ingenting! Jag tycker alla borde tänka lite mer på hur viktiga deras vänner är istället för att bara fokusera på pojkvänner hit och dit. Jag förstår att om man älskar en kille så känns det som det betyder allt! Han är hela din värld. Just nu känner jag inte så för en kille, har aldrig gjort det heller, men när jag väl gör det, för det kommer jag att göra någon gång, då ska jag aldrig glömma mina vänner som är underbarast i hela världen!








Har precis jobbat och är stolt över migsjälv! Imorgon blir det mattestuga, träning, mattelektion och sedan stan med bästa flickorna! Pusspusspuss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: