mithilda

BIG no

Kategori: Allmänt

Vaknar upp med taggtråd.. nej, elstängsel i halsen är nog en bätte förklaring. Som ger en elstötar varje gång jag sväljer! Blir man inte trött? ojo! Fick åka till doktorn istället för skolan så nu käkar jag penicilin iaf! Förhoppningsvis blir jag bättre snart. Har så stört mycket i skolan nu så denna sjukan kommer absolut inte vid rätt tillfälle.. fast det gör det väl aldrig? Har sett två filmer idag som jag rekommenderar ; Unstoppable, som handlar om ett tåg som spårar ur kan man väl säga.. Sen har vi "He's just not that into you", som säkert alla tjejer redan sett, jag också, men den är go och rolig att se.


Detta är nog den enda bilden jag har där jag inte ler.. men det är väl possitivt?

Nehe, nu ska jag sluta klaga och titta vidare på någon film eller så.. några tips? Sköt om er!

Kommentarer

  • Lindis säger:

    Du är så otroligt vacker gumman! Jag längre efter dig! Kul att du såg unstoppable! Bra va?;)

    2011-03-01 | 21:07:18
  • Anonym säger:

    mer filmtips! ;) pusssssssssss

    2011-03-02 | 17:22:30
  • tush säger:

    Två riktigt bra filmer :)

    2011-03-04 | 17:06:04
    Bloggadress: http://www.filmkritikerna.se/filmtoppen

Kommentera inlägget här: