mithilda

Förväntansfull!

Kategori: Allmänt

Precis hemkommen från en varm choklad på Coffehouse by George med Hanna! Sedan joinade även Amanda och Elina oss. mys! Imorgonbitti åker jag till Egypten, och jag är så excited. Sitter här och är pirrig i magen. Är det normalt? Dessutom ska Johanna ringa mig om exakt tio minuter. Inte snackat på två veckor nu.. Ska bli skoj. Kommer sakna Hannsan och tjejerna, men en vecka går fort! SKA bli underbart skönt att komma bort från kyla och snö. Lets just hope att vädret är på topp! Ha en underbar vecka här hemma så hörs vi när jag kommer hem! Hoppas ni står ut ;) PUSS!

Ikväll bar jag den nya orangeröda tröjan från HM, den åker med i resväskan imorgon.


Weeij! Snygga Hanna och mig. Tycker om dig galna unge.


På Georges.


Oså Hanna!

Puss igen, så ses vi hemma !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: