mithilda

Thought you might like this.

Kategori: Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands med endast vänner, blev myndig, tog körkort! Krogen?

Har du några nyårslöften?
Inget speciellt löfte (har hört att löften är till för att brytas? hehee..) Men mål har jag, absolut!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ingen nära vän, men en jag känner.

Vilka länder besökte du?
CYPERN och England.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Om man kan välja ett jobbigt datum så väljer jag den 21 oktober. Sen har jag haft många bra dagar som jag inte kommer glömma!


Vad var din största framgång 2010?
Att jag blev aerobicsinstruktör på Atlantis och tog körkort.

Största misstaget?
Hm.. det största vetjante..

Bästa köpet?
Balklänning!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, som vanligt...


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mycket som gjort mig glad. Vill nämna Johanna har varit ett stöd i många lägen, och mammsen då, såklart. 


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Du är allt.
Waka waka, dynamite (alla napa låtar då)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare får jag nog lov att säga.

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske träffat mormor mer..  Men man ska inte ångra sig så mycket, för det hjälper ju inte.

Favoritprogram på TV
Bonde söker fru? ska sitta bänkad framför teven när hannsan är med nästa säsong. HAHA NOT. nejmen.. paradise är la skoj, och VMP, lätt!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var på bodysteputbildning på Atlantis som förövrigt gick åt skogen haha. Tur att min underbara släkt firade mig på kvällen, en bra dag full av blandade känslor.


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Rätt sött, blusen är nog det jag använde mest. Höga jeans och skyhöga klackar för utgång, mums. 

Den bästa nya personen du träffade?
Kan inte komma på att jag lärt känna någon ny jättebra. Men är glad att de gamla goa finns kvar=)


Lycka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: