mithilda

cold

Kategori: Allmänt

Finaste låten! Cold. Från Braking dawn, lyssna lyssna! Förlåt ytterligare för kass uppdatering. men har ingen inspiration just nu, eller jo, men hinner inte. Jobbar hela helgen och nästa vecka. Och sen ska jag sjunga på bröllop nästa helg vilket innebär lite förberedelse inte för de med! Det är mkt på jobbet nu, vilket bara är kul. Tessan ska hoppa in o jobba med oss på lördag, hur kul?!?! ASKUL. hoho. vad ska ni göra i helgen finisar? Jag har förresten köpt massa fina julklappar också, det hann jag klämma in på en av två lediga dar. Sen går jag också runt med ett plåster i pannan. Ett blödande plåster.. blä. Var ju på Art clinic och tog bort en liten envis grej jag hade i pannan. haha. Men ha en bra helg! ville bara säga hej :)




Bilder från förra årets juldag med världens bästa! USch saknar er varje dag! Varför går vi inte i skolan längre?!?! heheee, pussss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: