mithilda

Allt på en och samma gång

Kategori: Allmänt

När jag känner mig stressad har jag en tendens att göra allt på samma gång. har jag märkt. Just nu pluggar jag matte, bleker tänderna, försöker tänka ut en tid i huvudet när jag ska hinna träna idag och nu börjar jag blogga också. Nyss åt jag samtidigt som jag städade undan i köket. Vad är det för fel på mig? haha. Det vore ju bätttre om jag BARA pluggade, och åker och tränar sen, när jag känner att jag behöver en paus i pluggandet. Men icke, hela tiden ska mitt huvud börja strukturera upp dagen så att jag ska hinna, även om jag vet att jag hinner. Fan va konstigt. ORKAR INTE PLUGGA MERA! Fattar ändå ingenting. något mattesnille som vill hjälpa mig? eller ännu bättre, göra alla prov åt mig? blää. Kommer få sitta och plugga på julafton/göra prov på juldan. skoj!!!

Förlåt för utbrottet! Ikväll ska jag fira jul som sagt, längtar! Nu måste jag iallafall fortsätta med plugget om jag ska komma någon vart. Skorna var förresten från Nelly för den som undrade! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: