mithilda

do it with a body

Kategori: Allmänt


nåågon frågade om Bodyn ja hade på förra bilden, och den kommer från Hm, underklädsavdelningen. Tyvärr är den inte min utan Fannsans, lånade den inför en utgång för någon vecka sen (på bilden ovan). Den är köpt i år men finns nog inte kvar tyvärr, men kika där, det finns liknande kap man kan hitta!


Älskar bodys! Här är en liknande som också är köpt ifrån Hms underklädsavdelning i Oslo. love.

Kommentera mera, det är så kul! fråga på om vad ni vill, så har jag något att svara på ;) nu när jag ändå inte vill sova.. Fast jag måste, det blir jobb imorgon ändå, vilket ändå är nice! Börjar vid halv 1 och sedan så åker jag ut till far min på landet.. Fattar inte hur mina oplanerade, lediga dagar alltid lyckas bli uppbokade till slut ändå!

Godnatt ännu en gång :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: