mithilda

Bodypump!!!

Kategori: Allmänt

Träna är så jävla awesome! Hemkommen efter ett tufft bodypumppass och sedan lite cross på det, kommer vara död imorgon. Tappa kakor på jobbet lär ja ju också göra, men det är det värt ;) Köpte ny jacka idag också höst/vinterjacka, den är jätte mysig! Ska visa den nån dag jag lovar! Men inte nu, är så trött..


och nej, det är inte jag som fikat detta idag inte.. Bilden är från i vintras när jag inte jobbade där, men visst ser de mysigt och otroligt gott ut? Idag tyckte jag att det ska bli mysigt med vinter igen, fast de lär väl gå över när det regnar och är grått varje dag..  Förresten så har vi världens godaste chokladbollar! testa dem i helgen :)

Hörs imorgon eller när jag har något vettigt att komma med ;) Puss & Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: