mithilda

Carpe Diem

Kategori: Allmänt

Det är så mycket som händer just nu! Livet kan förändras på en sekund!
Jag och mamma ska flytta till en lägenhet i stan i sommar, det ska bli otroligt roligt! Den är jätte fin! Jag har precis jobbat nu och det blir en massa jobb i veckan/helgen. Därför hinner jag inte blogga så mycket, förlåt för det! Men kika in ändå, det kommer komma inlägg lite här o där ändå :)



Jag i lördags ; iförd jeans från bikbok och korsett från HM i Oslo. Vad tycker ni? Jag älskar linnet/korsetten!


Mina fina ungar! tack för att ni finns.


La märke nu till deras fina väggtext nu, sån ska jag ha i lägenheten!


SOMMARKÄNSLA!

Nu ska jag dammsuga och sen sova! fan va skönt. Måste upp tidigt imorgon trots att ja börjar halv 1, buhuu!

Puss&Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: